"KONstrukcja w procesie"
Skrócony opis pozycji:
Typ obiektu: druk / ulotka
Hasło: Konstrukcja w Procesie 1981 = Construction in Process 1981 (wersja angielska)
Technika wykonania: druk dwustronny na papierze
Wymiary: 297x209 mm
Stan: Pozycja w ładnym stanie
Numer katalogowy: i15335
Tytuł: "KONstrukcja w procesie"
Opis przedmiotu:
Typ: druk / ulotka
Hasło: Konstrukcja w Procesie 1981 = Construction in Process 1981 (wersja angielska)
Miejscowość: Łódź
Sygnatura: Druk niesygnowany
Technika: druk dwustronny na papierze
Wymiary: 297x209 mm
Numer katalogowy: i15335
Uwagi:
Rzadka ulotka, jedna karta nieliczbowana dwustronnie zadrukowana - 2 [s.].
Dodatek nadzwyczajny do czasopisma "Solidarność Ziemi Łódzkiej". 1981. Nr 23 (25) (26.10.1981) poświęcony słynnej międzynarodowej wystawie sztuki nowoczesnej: Konstrukcja w Procesie 1981 = Construction in Process 1981 w dniach 27.10. - 10.11.1981 w Łodzi na ul. PKWN (potem Dowborczyków) 37. Wystawa zainicjowana przez Ryszarda Waśko, w tekście rozmowa z nim, a także program wystawy. Częścią przedsięwzięcia była również wystawa: Sztuka polska 1970-1980.
Artyści biorący udział w Konstrukcji w Procesie w 1981 roku: Carl Andre, Hartmut Boehm, Michael Craig-Martin, Ad Dekkers, Ger Dekkers, Jan Dibbets, Norman Dilworth, Peter Downsborough, David Dye, Ivan Galeta, Tibor Gayor, Gerhard V. Graevenitz, Dan Graham, Noriyuki Haraguchi, Tim Head, Anthony Hill, Nancy Holt, Patrick Ireland, Servie Janssen, Kazuo Katase, Stanislav Kolibal, Tomasz Konart, Attila Kovacs, Paweł Kwiek, Les Levine, Sol LeWitt, Taka Iimura, Richard Long, Peter Lowe, Kenneth Martin, Dora Maurer, Rune Mields, Antoni Mikołajczyk, Manfred Mohr, Francois Morellet, Maurizio Nannucci, Richard Nonas, Roman Opałka, Dennis Oppenheim, David Rabinowitch, Józef Robakowski, Ed Ruscha, Reiner Ruthenbeck, Fred Sandback, Richard Serra, Paul Sharits, Yoshio Shirakawa, Robert Smithson, Peter Struycken, Gunter Ücker, Ken Unsworth, Bernard Venet, Ryszard Waśko, Ryszard Winiarski.
Wersja w języku angielskim.
The Polish Neo-Avantgarde - Polska neoawangarda (JK/25).
Stan zachowania:
Pozycja w ładnym stanie
Gradacja stanu zachowania:
- stan idealny: (6) bez wad, bez śladów używania, jak nowy
- bardzo ładny: stan prawie idealny (+5), bardzo nieznaczne wady, niemalże jak nowy (nieużywany)
- ładny: stan bardzo dobry (5), bardzo nieznaczne, w zasadzie nieistotne wady
- dość ładny: stan - bardzo dobry (-5), mało istotne, nieznaczne wady
- więcej niż dobry: stan pomiędzy bardzo dobrym a dobrym (4/5), dość nieistotne, niezbyt znaczne wady
- co najmniej dobry: stan co najmniej dobry (+4), niezbyt istotne wady
- dobry: stan dobry (4), dość istotne wady
- mniej niż dobry: stan -dobry (-4), istotne wady
- więcej niż dostateczny: stan pomiędzy dobrym a dostatecznym (3/4), bardzo istotne wady
- co najmniej dostateczny: stan co najmniej dostateczny (+3), dość słaby stan, wyjątkowo istotne wady, prawie destrukt
- dostateczny: stan dostateczny (3), słaby stan, duże wady karty, w zasadzie destrukt
Ocena stanu zachowania i niektóre inne elementy opisu mają pewne cechy subiektywności, ale dokonujemy je z naszą najlepszą wiedzą i możliwie największą rzetelnością, w razie wątpliwości proszę kierować się skanem obiektu lub prosimy o kontakt.
Dodatkowe informacje:
Miejscowość: Łódź
Cechy pozycji
- Typ obiektu:
- varia graficzne
- Grafika: datowanie:
- y) XX w. neoawangarda od końca lat 50. XX w.
- Grafika: dział:
- varia graficzne i inne
- Grafika: technika (uproszczona):
- druk
- Stan:
- (5) ładny
Jak pakujemy i wysyłamy?
Rodzaj opakowania pozycji przy wysyłce zależy od gabarytów i właściwości fizycznych obiektu celem ich najlepszego zabezpieczenia.
Książki
Książki wysyłamy zwykle w opakowaniach typu owijki, wewnątrz zabezpieczone folią lub folią bąbelkową albo folią typu stretch (tą zwykle na zewnątrz). Część książek, zwykle cieńsze, wysyłamy w kopertach tekturowych z wkładką tekturową w folii, podobnie czasopisma i grafikę.
Czasopisma, grafiki, druki
Niekiedy wysyłamy czasopisma, grafikę i druki ulotne w tubach owiniętych folią stretch, większe gabarytowo zamówienia książek etc. mogą być wysyłane w kartonach wewnątrz których obiekty są odpowiednio zabezpieczone (folia, tektura falista, owijki etc.).
Pocztówki
Pocztówki są wysyłane w specjalnych potrójnych opakowaniach tekturowych ("pancernych" i bardzo trudnych do złamania).
Jak pakujemy i wysyłamy plakaty/mapy?
Plakaty oraz mapy przesyłamy zapakowane w tekturowe tuby o średnicy 7 cm do 10 cm i odpowiedniej długości w formie zrolowanej wzdłuż dłuższej krawędzi plakatu. Dodatkowo, tubę owijamy folią typu stretch. To zdecydowanie najlepszy sposób pakowania tego typu produktów i dzięki temu zamówienie na pewno dotrze do Państwa w stanie nienaruszonym!
W zależności od formatu plakatu czy mapy są możliwe różne formy wysyłki (sklep internetowy sam odfiltruje niedostępne):
- do paczkomatów możemy dostarczać produkty do formatu A2/B2 - większe wymagają tuby, która nie zmieści się do paczkomatu
- Pocztą Polską możemy wysłać dowolny format plakatu lub mapy w ramach przesyłki standardowej (gabaryt B)
- firmy kurierskie traktują tuby jako opakowania specjalne, stąd wynika znacznie wyższy koszt przesyłki kurierem, jeśli preferujesz konkretnego kuriera napisz to w uwagach a postaramy się uwzględnić Twoją preferencję (nadajemy z DPD, UPS, FedEx, DHL, Pocztex, InPost)
Jak przechowujemy nasze plakaty?
Plakaty przechowujemy rozwinięte w specjalnych szafach kartotekowych formatu A0 lub A1, grupowane tematycznie lub autorami. Plakaty dodatkowo są umieszczane w teczkach, tak by nie uległy one zagięciom lub uszkodzeniom.
Jeśli plakat był kiedyś składany (jest to widoczne) będzie to odnotowane w uwagach o plakacie.