Biuletyn Historii Sztuki. R.42 (1980). Nr 1
Skrócony opis pozycji:
Notka wydawnicza: Wrocław [etc.]: Zakład Narodowy im. Ossolińskich, 1980
Oprawa: Oprawa wydawnicza kartonowa
Stan: Oprawa i karta tytułowa nieznacznie poplamione, blok czysty i bez wad. Pozycja w dość ładnym stanie
Numer katalogowy: 19027
Tytuł: Biuletyn Historii Sztuki. R.42 (1980). Nr 1
Opis przedmiotu:
Współautorzy/instytucja sprawcza: Instytut Sztuki PAN (Polskiej Akademii Nauk)
Współautorzy / instytucja sprawcza: Instytut Sztuki PAN (Polskiej Akademii Nauk)
Notka wydawnicza: Wrocław [etc.]: Zakład Narodowy im. Ossolińskich, 1980
Oprawa: Oprawa wydawnicza kartonowa
Strony: 104s. w tym tabl.
Ilustracje: il.;
Wymiar bloku: 30 cm
Nakład: 2870
Waga: 340
ISBN / ISSN: 0006-3967
Numer katalogowy: 19027
Uwagi:
Zawiera artykuły:
- Jerzy Pietrusiński: Hugo z Oignies i ostensoria u klarysek w Krakowie i w Sączu;
- Mieczysław Morka: Pacyfikał w kościele farnym w Sieradzu. Przyczynek do dziejów późnogotyckiego złotnictwa wielkopolskiego;
- Izabela Galicka, Hanna Sygietyńska: Hodegetria z Błędowa;
- Krystyna Turska: Z problematyki badań nad ubiorem w ruskich źródłach ikonograficznych XV wieku;
- Teresa Grzybkowska: Nowy Klomp: "Krajobraz z trzodą";
- Vladas Drema: Materiały do historii sztuki Wielkiego Księstwa Litewskiego. Jan Krzysztof Glaubicz. Jan Hedel. Jan Mielich;
- Janusz Pałubicki: Informacje o pobycie Jana Krzysztofa Glaubitza w Gdańsku;
- Zbigniew Michał Stadnicki: Proces wytwarzania i zdobienia wyrobów z ceramiki szlachetnej w świetle rozwoju historycznego;
- Michał Szulkin: Źródła archiwalne dotyczące działalności Ferdynanda Ruszczyca w Wilnie.
oraz wspomnienia pośmiertne i kronikę SHS
Stan zachowania:
Oprawa i karta tytułowa nieznacznie poplamione, blok czysty i bez wad. Pozycja w dość ładnym stanie
Gradacja stanu zachowania:
- stan idealny: (6) bez wad, bez śladów używania, jak nowy
- bardzo ładny: stan prawie idealny (+5), bardzo nieznaczne wady, niemalże jak nowy (nieużywany)
- ładny: stan bardzo dobry (5), bardzo nieznaczne, w zasadzie nieistotne wady
- dość ładny: stan - bardzo dobry (-5), mało istotne, nieznaczne wady
- więcej niż dobry: stan pomiędzy bardzo dobrym a dobrym (4/5), dość nieistotne, niezbyt znaczne wady
- co najmniej dobry: stan co najmniej dobry (+4), niezbyt istotne wady
- dobry: stan dobry (4), dość istotne wady
- mniej niż dobry: stan -dobry (-4), istotne wady
- więcej niż dostateczny: stan pomiędzy dobrym a dostatecznym (3/4), bardzo istotne wady
- co najmniej dostateczny: stan co najmniej dostateczny (+3), dość słaby stan, wyjątkowo istotne wady, prawie destrukt
- dostateczny: stan dostateczny (3), słaby stan, duże wady karty, w zasadzie destrukt
Ocena stanu zachowania i niektóre inne elementy opisu mają pewne cechy subiektywności, ale dokonujemy je z naszą najlepszą wiedzą i możliwie największą rzetelnością, w razie wątpliwości proszę kierować się skanem obiektu lub prosimy o kontakt.
- czasopisma
- podział regionalny (książki etc.)
- sztuka
- ogólne
- polskie
- kostiumologia
- architektura
- ceramika i szkło
- europejska Beneluks
- europejska Polska
- europejska Rosja i dawny ZSRR
- malarstwo
- rzeźba
- średniowiecze - sztuka
- użytkowa
- XV wieku
- XVI wieku
- XVII wieku
- XVIII wieku
- Kresy - Litwa
- Kresy - Wilno
- Małopolska
- Małopolska - Kraków
- Mazowsze
- pomeranica - Gdańsk
- III RP - Polska podział na 16 województw (od 1999)
- łódzkie
Cechy pozycji
- Typ obiektu:
- czasopismo
- Książki: okres wydania:
- 1950-1988
- Książki: język:
- polski
- Książki: oprawa:
- miękka
- Książki: ilustracje:
- tak
- Stan:
- (5-) dość ładny
Jak pakujemy i wysyłamy?
Rodzaj opakowania pozycji przy wysyłce zależy od gabarytów i właściwości fizycznych obiektu celem ich najlepszego zabezpieczenia.
Książki
Książki wysyłamy zwykle w opakowaniach typu owijki, wewnątrz zabezpieczone folią lub folią bąbelkową albo folią typu stretch (tą zwykle na zewnątrz). Część książek, zwykle cieńsze, wysyłamy w kopertach tekturowych z wkładką tekturową w folii, podobnie czasopisma i grafikę.
Czasopisma, grafiki, druki
Niekiedy wysyłamy czasopisma, grafikę i druki ulotne w tubach owiniętych folią stretch, większe gabarytowo zamówienia książek etc. mogą być wysyłane w kartonach wewnątrz których obiekty są odpowiednio zabezpieczone (folia, tektura falista, owijki etc.).
Pocztówki
Pocztówki są wysyłane w specjalnych potrójnych opakowaniach tekturowych ("pancernych" i bardzo trudnych do złamania).
Jak pakujemy i wysyłamy plakaty/mapy?
Plakaty oraz mapy przesyłamy zapakowane w tekturowe tuby o średnicy 7 cm do 10 cm i odpowiedniej długości w formie zrolowanej wzdłuż dłuższej krawędzi plakatu. Dodatkowo, tubę owijamy folią typu stretch. To zdecydowanie najlepszy sposób pakowania tego typu produktów i dzięki temu zamówienie na pewno dotrze do Państwa w stanie nienaruszonym!
W zależności od formatu plakatu czy mapy są możliwe różne formy wysyłki (sklep internetowy sam odfiltruje niedostępne):
- do paczkomatów możemy dostarczać produkty do formatu A2/B2 - większe wymagają tuby, która nie zmieści się do paczkomatu
- Pocztą Polską możemy wysłać dowolny format plakatu lub mapy w ramach przesyłki standardowej (gabaryt B)
- firmy kurierskie traktują tuby jako opakowania specjalne, stąd wynika znacznie wyższy koszt przesyłki kurierem, jeśli preferujesz konkretnego kuriera napisz to w uwagach a postaramy się uwzględnić Twoją preferencję (nadajemy z DPD, UPS, FedEx, DHL, Pocztex, InPost)
Jak przechowujemy nasze plakaty?
Plakaty przechowujemy rozwinięte w specjalnych szafach kartotekowych formatu A0 lub A1, grupowane tematycznie lub autorami. Plakaty dodatkowo są umieszczane w teczkach, tak by nie uległy one zagięciom lub uszkodzeniom.
Jeśli plakat był kiedyś składany (jest to widoczne) będzie to odnotowane w uwagach o plakacie.